reklama

Jeden naplnený sen

Táto moja spoveď vznikla úplne nesilene, neplánovane, nechcene, no silné emócie vo mne jednoducho vyvreli! Bola som so svojimi priateľmi na našom tradičnom po štedrovečernom mieste – vianočnej polnočnej omši. Atmosféra bola pulzujúca

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Obliekla som si svoj obľúbený čierny kabát s hustou kožušinou a zrazu som zacítila silnú vôňu!!! Vôňu pripomínajúcu mi mesto, ktoré som nedávno navštívila. Mesto neobmedzených možností, mesto New York City! Bola to typická vôňa po barbecue omáčke, ktorá mi vďaka mojej "šikovnosti" pristála priamo na golieri v jednom z najobľúbenejšich amerických fastfood-ov "Johnny Rockets". Usmiala som sa :)... Odrazu sa mi však do líc vyhŕkli slzy. Ako som sa práve JA dostala do mesta, ktoré bolo už od môjho útleho detstva vysnívanou destináciou? Čo všetko som preto spravila?! 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Johnny Rocket- americký obľúbený fastfood
Johnny Rocket- americký obľúbený fastfood 

Istý múdry človek mi jedného májového dňa prehovoril silno do duše a naštartoval ma (pre mňa) tým správnym smerom! Bolo to v práci. Práve prebiehala interná súťaž, výhrou ktorej mal byť týždenný zájazd pre dve osoby do NYC. Podstatou bolo ukázať, že naši pracovní partneri pre nás neznamenajú len akýsi zdroj generujúci príjem, sú to v prvom rade živé ľudské bytosti. V dnešnej stresujúcej a uponáhľanej pracovnej dobe predsa každý rád privíta milé slovo, úsmev, vypočutie a pozitívny prístup.

A práve to sa pre mňa stalo výzvou! Vsadila som na svoju prirodzenosť, nato čo ma naozaj veľmi baví a napĺňa- robiť pre druhých viac ako je nutné, byť chápavá a empatická a hlavne ich vnímať hlbšie ako len číslo ďalšej firemnej zákazky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po tomto mojom uvedomení bola cesta za mojím snom viac menej jasná a dovolím si tvrdiť, že aj suverénna. Každé moje gesto, akt či komunikácia uspokojovala pracovné okolie viac ako by som možno čakala. 

Nastal DEŇ „D“, a teda moment v ktorom sa moje úsilie a snaha ocenili... ! Deň, kedy mi všetci tlieskali a k úspechu gratulovali! Gratulovali mi moji nadriadení, gratulovali rovní, gratulovala aj " železná pani" z horného oddelenia či "kučeravá Sue" z „gastro úseku“... Bola som naozaj veľmi šťastná, aj keď som vedela, že nie každý sa so mnou úprimne aj teší. Pravú a nefalšovanú radosť by som možno narátala na prstoch oboch rúk. No bola práve od tých, ktorí pre mňa znamenali za celú existenciu vo firme najviac! Ostatným „prajníkom“ som možno ukázala spôsob, akým sa dá vytúžený sen docieliť a následne aj poriadne užiť! A JA, som si NYC naozaj kráľovsky vychutnala! (tí, čo ma poznajú vedia, že nekecám :D)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Výhľad na nočný Manhattan z roof baru
Výhľad na nočný Manhattan z roof baru 
Times Square
Times Square 
Roof bar
Roof bar 
Krása vianočného NYC
Krása vianočného NYC 
Empire state building
Empire state building 

Nechcem a ani nemám odvahu dávať druhým rady a múdrosti ako si plniť svoje sny. Nato nemám ani vek, ani skúsenosti... Chcem vám len odkázať, aby ste si za svojimi túžbami a snami šli, hoc je cesta niekedy ťažšia a neprajná! Ak si nastavíme ciele, veríme si a snažíme sa pre ne robiť maximum, úspech sa dostaví! Veď som toho sama živým príkladom (a to vám úprimne poviem, že nepatrím k senzitívnym ľuďom, ktorí čítajú motivačnú literatúru, žijú striedmo a tešia sa z maličkostí :D). Rada prijímam výzvy, niekedy to možno prestrelím, no v živote sa určite nenudím! A jedna veľká výzva ma čaká už čoskoro, už teraz viem, že bude poriadne veľká a významná!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prajem vám drahí priatelia ešte krásne a pokojné sviatky - ja si pôjdem aj naďalej svojou cestou (pre niektorých možno nepochopiteľnou, no mňa napĺňajúcou), a teda „enjoy my life as much as i can“ :) !!!

Lenka Podzubanova

Lenka Podzubanova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spolocensky vychovany tvor, obcas trocha zaslepeny a prehnane dovercivy...Napriek tomu stale dobra nalada, usmev a pozitivny pristup k zivotu- clovek spravne streleny ;)! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu